thegreeksenergy.com
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Advertisement
Advertisement

Τεχνολογικές Ειδήσεις, Υποστήριξη, Διαδίκτυο, Ψυχαγωγία, Αγγελίες, Smartphones, Tablets, Games, Eπιστήμη, Free Software


  • 2 απαντήσεις
    Δεν μπορείτε να ξεκινήσετε ένα νέο θέμα


    Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]  

    Seomarketergr

    Seomarketergr
    Member

    Κερδισμένα Βραβεία :
    Επιστροφή στην κορυφή
    Οι seo στρατηγικές ποικίλουν, αλλά έχουν αλλάξει τόσα πολλά από τότε. Γνωρίζω εμπειρικώς πλέον, ότι δεν έχουν όλες οι seo καμπάνιες την ίδια απόδοση και ισχύ. Βρισκόμαστε στο 2017 και θα σας παραθέσω 4 seo συμβουλές που παίζουν καθοριστικό ρόλο στην κατάταξη μιας ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης.


    Το περιεχόμενο είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες της Google στην γενικότερη κατάταξη για τις πρώτες σελίδες. Δεν αποτελεί ιδιαίτερο νέο ότι το περιεχόμενο με λέξεις κλειδιά παίζει σημαντικό ρόλο για τη Google. Το περιεχόμενο σε μια ιστοσελίδα κυρίως τα τελευταία 2 χρόνια πρέπει να είναι σχετικό με την ταυτότητα της, να περιέχει ποιοτικές και σύντομες προτάσεις και να διαθέτει χρήσιμη πληροφορία. Στην πραγματικότητα, μελέτη της SearchMetrics  διαπίστωσε ότι μόνο το 53% των 20 κορυφαίων αναζητήσεων έχουν λέξεις-κλειδιά στον τίτλο τους, και λιγότερο από το 40%  έχουν λέξεις-κλειδιά στο H1.
    Ο αριθμός αυτός μειώνεται από έτος σε έτος, μια μελέτη που δείχνει σαφώς ότι η Google αξιολογεί το περιεχόμενο σύμφωνα με το ενδιαφέρον και τη σχετικότητα, και όχι από την ένταξη των μεμονωμένων λέξεων-κλειδιών. Άρα λοιπόν τι σημαίνει σχετικότητα σε ένα άρθρο ; Σημαίνει ολοκληρωμένο !


    Ένα ολοκληρωμένο άρθρο πρέπει να καλύπτει σύμφωνα με την θεματολογία του όλα τα φλέγοντα ζητήματα. Η Google αξιολογεί όλα αυτά που αναφέρετε σε κάθε άρθρο σας, τα links που συνδέονται με αυτά, τα οποία πιστέψτε με αν έχετε δημιουργήσει αξιόλογο περιεχόμενο θα είναι πολλά.

    Το περιεχόμενο μακράς μορφής κατατάσσεται καλύτερα από τη Google, από το περιεχόμενο μικρής μορφής, επειδή επιτρέπει στα άρθρα να περιέχουν περισσότερες λεπτομέρειες.

     
    Πώς να βελτιστοποιήσετε:

    Το περιεχόμενο επηρεάζει μια ευρεία γκάμα παραγόντων, όπως το ποσοστό εγκατάλειψης και το CTR. Έτσι, για καλύτερα αποτελέσματα, βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας είναι περιεκτικό και σχετικό με το κοινό που θέλετε να απευθυνθείτε. Αν χρησιμοποιείτε αυτοματοποιημένα συστήματα μην περιμένετε μεγάλες διαφορές. Θα σας πρότεινα να χρησιμοποιήσετε ένα πρόγραμμα ελέγχου περιεχομένου για να βρείτε και διορθώσετε το φτωχό περιεχόμενο, για εξερεύνηση μικρότερης θεματολογίας σε μεγαλύτερη λεπτομέρεια και γα την βελτίωση του authority στον τομέα σας.

    2. Δημιουργία Backlinks
    Η δημιουργία backlinks παραμένει ένας σημαντικός παράγοντας κατάταξης Google, αλλά με την πάροδο των ετών, η Google έχει μάθει να διαχωρίζει την White Hat Seo τακτική δημιουργίας backlinks από μια Black Hat Seo στρατηγική. Ο κανόνας με τα περισσότερα links προς την ιστοσελίδα σας ισχύει μέχρι σήμερα, αλλά μόνο από ιστοσελίδες με υψηλό Domain Authority. 
    Το κλειδί για μια ισχυρή seo καμπάνια το 2017 στη προώθηση ιστοσελίδων είναι να δημιουργήσετε ποθητό περιεχόμενο, και στη συνέχεια να το προωθήσετε παντού. Μόλις αξιολογηθεί από άλλες ιστοσελίδες και τοποθετήσουν ένα link προς εσάς, η Google θα διαβάσει το σχετικό κείμενο που έχετε στο περιεχόμενο του άρθρου και θα ανεβάσει την σελίδα σας στη κατάταξη. 
    Όταν το περιεχόμενό σας αρχίσει και αποκτά πολλά από αυτά τα backlinks υψηλής ποιότητας, έχετε πετύχει τρία σημαντικά πράγματα : Μεγάλο αριθμό backlinks, ποιοτικά backlinks, και ποικιλία υψηλού authority backlinks.
    Όλες οι στρατηγικές link building αφορούν το Content Marketing και την δημιουργία περιεχομένου. Χρησιμοποιείστε αξιόπιστες υπηρεσίες seo για να τσεκάρετε την ποιότητα των links που συνδεόνται με την ιστοσελίδα σας. Μπορείτε επίσης να βρείτε πιθανές ευκαιρίες για δημιουργία backlinks αλλά και να εξαφανίσετε της χαμηλής ποιότητας backlinks που κάνουν ζημιά στο site σας. Φυσικά θεωρία με πράξη απέχει έτη φωτός, γι αυτό σας προσφέρουμε δωρεάν ανάλυση SEO και μπορούμε να κάνουμε εμείς τη σκληρή δουλειά για εσάς.
           3. Mobile εμπειρία του χρήστη

    Μία από τις μεγαλύτερες αλλαγές που είδαμε το 2016 ήταν η στροφή της Google προς τις αναζητήσεις μέσα από τις κινητές συσκευές. Αυτό σημαίνει ότι ο δείκτης της Google θα εντοπίζει κα αξιολογεί πολύ περισσότερο μια ιστοσελίδα από τις κινητές συσκευές παρά από τα desktop. Η mobile βελτιστοποίηση είναι ένας εξαιρετικά σημαντικός παράγοντας κατάταξης. Τα πρώτα 100 καλύτερα site στον κόσμο έχουν μεγάλη απήχηση και λειτουργικότητα στις κινητές συσκευές γιατί δουλεύουν πολύ για αυτό ως seo στρατηγική



    Το 2017, θα είναι πιο σημαντικό από ποτέ το περιεχόμενό σας να ανταποκρίνεται σε όλες τις κινητές πλατφόρμες και ταυτόχρονα με το περιεχόμενο στους σταθερούς υπολογιστές. Η φιλικότητα της ιστοσελίδας σας προς τις κινητές συσκευές είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας βελτιστοποίησης στην λειτουργία και αξιολόγηση, οπότε ήρθε η ώρα να βελτιώσετε την ιστοσελίδα σας ακόμα περισσότερο. Σύμφωνα με την Google, αν είστε στη διαδικασία της οικοδόμησης μιας κινητής έκδοσης του site σας, μην το εμφανίσετε on line μέχρι να ολοκληρωθεί. 
    Αν ανεβάστε την ιστοσελίδα σας με προβλήματα πριν ολοκληρωθεί, η Google το λαμβάνει αρνητικά και βλέπει το site σας με κακό μάτι.. Η ταχύτητα μιας σελίδας είναι ένας άλλος σημαντικός παράγοντας κατάταξης που ωθεί σε μεγάλο βαθμό σε μια καλή εμπειρία τον χρήστη. Οι ιστοσελίδες Desktop θα πρέπει να έχουν φορτώσει σε 3 δευτερόλεπτα ή και λιγότερο, ενώ οι mobile friendly ιστοσελίδες θα πρέπει να φορτώνουν σε 2 δευτερόλεπτα ή λιγότερο .




    Πώς να βελτιστοποιήσετε την ιστοσελίδα σας: Δουλέψτε με εργαλεία seo. Προχωρήστε σε Χρήση του Google search Console  για να προσθέσετε και να επαληθεύσετε την έκδοση για κινητά του δικτυακού σας τόπου. Βεβαιωθείτε ότι το mobile site σας είναι προσβάσιμο από το Googlebot χρησιμοποιώντας το εργαλείο ελέγχου txt. Δοκιμάστε την ταχύτητα της σελίδας σας χρησιμοποιώντας PageSpeed Insights. Αν η σελίδα σας είναι αργή, χρησιμοποιήστε ένα εργαλείο ελέγχου για να βρείτε και να διορθώσετε τ ασυμπίεστο περιεχόμενο, τα λάθη της σελίδας, καθώς και άλλα στοιχεία που επιβραδύνουν την ιστοσελίδα σας.


    4. Διάφοροι τεχνικοί παράγοντες



    Υπάρχουν πολλοί τεχνικοί παράγοντες που θα μπορούσαν να παίξουν μεγάλο ρόλο στην κατάταξη της ιστοσελίδας σας. Αυτοί οι παράγοντες περιλαμβάνουν:
    Κρυπτογράφηση: Οι ιστοσελίδες οι οποίες χρησιμοποιούν το HTTPS έχουν πολύ καλύτερα αποτελέσματα στη κατάταξη της Google. Η Google επιβεβαίωσε πως η ισχυρή κρυπτογράφηση HTTPS θα ταξινομήσει καλύτερα τις σελίδες από αυτές που χρησιμοποιούν το απλό HTTP, και όσες δεν το έχουν κάνει, αναφέρονται ως μη ασφαλή ιστοσελίδες στο Google Chrome.
    Η1 και Η2 επικεφαλίδες: Υπάρχουν περισσότερες σελίδες προορισμού με Η1 και Η2 στον πηγαίο κώδικα του τρέχοντος έτους. Φροντίστε να υπάρχουν σε όλες τις σελίδες σας.

    Διαφορετικό κείμενο: Το ποιοτικό και διαφορετικό κείμενο παίζει μεγάλο ρόλο για τις κατατάξεις των ιστοσελίδων στη Google, αλλά θα πρέπει να γίνει με προσοχή.. Βεβαιωθείτε ότι το κείμενο backlink σας έχει ποικιλία για να αποφύγετε το Google penalty.

     Διαφημίσεις και Pop ups: Σύμφωνα με πρόσφατη ανακοίνωση της Google, όποιες ιστοσελίδες τοποθετούν διαφημίσεις που καλύπτουν το περιεχόμενο της σελίδας με σκοπό την επιθετική διαφήμιση, προώθηση θα τρώνε Google penalty. Επιτέλους καιρός ήταν αν θέλετε την άποψή μου καθώς έχει καταντήσει απίστευτα εκνευριστική η επιθετική διαφήμιση. Εξαιρέσεις σε αυτό περιλαμβάνουν η παράθεση μικρού διαλόγου, μικρά banners που είναι εύκολο να τα απορρίψει ο επισκέπτης, και τα απαιτούμενα νομικά (π.χ. επαλήθευσης της ηλικίας).



     
    Πώς να βελτιστοποιήσετε: Αλλαγή σε κρυπτογράφηση HTTPS. Κάντε χρήση των  Η2, ειδικά αν οι κορυφαίες διευθύνσεις URL στη θέση σας δεν το κάνουν. Βεβαιωθείτε ότι τα κείμενα σας έχουν ποικιλία και σχετικότητα. Αφαιρέστε όλες τις επιθετικές διαφημίσεις από την ιστοσελίδα σας.

    Το SEO είναι μια συνεχώς εξελισσόμενη βιομηχανία. Τα τελευταία χρόνια, έχουμε δει τη Google να κάνει μια σταθερή ώθηση στο πλούσιο περιεχόμενο, την ποιότητα των backlinks και στη mobile λειτουργικότητα των ιστοσελίδων. Οι υπόλοιποι παράγοντες κατάταξης είναι σίγουρα σημαντικοί και θα διαδραματίσουν μεγάλο ρόλο στην κατάταξή σας, αλλά εφόσον στοχεύσετε στη βελτίωση των παραπάνω τότε θα δείτε τις μεγάλες αλλαγές. 

    άρθρο από:seomarketergr


    πηγή: http://seomarketergr.com

    https://seomarketer.gr

    GAMSgr

    GAMSgr
    Senior Member

    Κερδισμένα Βραβεία :
    Επιστροφή στην κορυφή
    ευχαριστώ πολύ ωραίο,αν μπορείς κανε μια ανάλυση για το site Μου Smile

    http://best-gaming.net

    Seomarketergr

    Seomarketergr
    Member

    Κερδισμένα Βραβεία :
    Επιστροφή στην κορυφή
    GAMSgr έγραψε:ευχαριστώ πολύ ωραίο,αν μπορείς κανε μια ανάλυση για το site Μου Smile


    Θα κάνω και θα σε ενημερώσω. Πες μου μόνο αν θέλεις εδώ η με email.

    https://seomarketer.gr

    Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

    Δεν μπορείτε να ξεκινήσετε ένα νέο θέμα


    Μοιραστείτε αυτό το θέμα

    Url
    BBcode
    HTML

    Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή. Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης