thegreeksenergy.com
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Advertisement
Advertisement

Τεχνολογικές Ειδήσεις, Υποστήριξη, Διαδίκτυο, Ψυχαγωγία, Αγγελίες, Smartphones, Tablets, Games, Eπιστήμη, Free Software


  • 2 απαντήσεις
    Δεν μπορείτε να ξεκινήσετε ένα νέο θέμα


    Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]  

    Seomarketergr

    Seomarketergr
    Member

    Κερδισμένα Βραβεία :
    Επιστροφή στην κορυφή
    Πόσο θα πρέπει να έχετε προϋπολογισμό για υπηρεσίες και πακέτα SEO; Τι τιμές παίζουν στην αγορά;

    Αμέτρητοι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και πάροχοι υπηρεσιών SEO αγωνίζονται με αυτήν την ερώτηση κάθε μέρα.

    Επειδή το διαδίκτυο δεν λειτουργεί χωρίς λόγο, οι ειδικές απαιτήσεις για μια επιτυχημένη καμπάνια μπορούν να διαφέρουν πολύ.

    Με λίγα λόγια, πρόκειται για θέμα τοποθέτησης – πώς συγκρίνεται ο ιστότοπός σας με τους ανταγωνιστές σας. Συνεπώς σύμφωνα με τον ανταγωνισμό στον τομέα σας και το κατά πόσο γρήγορα θέλετε να ανεβείτε στη κατάταξη είναι οι κορυφαίες μεταβλητές για τον καθορισμό του προϋπολογισμού.

    Προσδοκίες και Πραγματικότητα


    Μια πρόσφατη έρευνα ανέφερε ότι λιγότερο από το ήμισυ όλων των μικρών επιχειρήσεων έχουν προϋπολογισμό SEO.

    Από αυτούς με προϋπολογισμό SEO, η πλειοψηφία (17%) δαπάνησε λιγότερο από 100 ευρώ / μήνα. Καλά διαβάζετε το – 71 % των μικρών επιχειρήσεων δαπανούν από 0 – 100 ευρώ ανά / μήνα για SEO.

    Αυτό υποστηρίζεται περαιτέρω από τις έρευνες που λαμβάνω από υποψήφιους πελάτες.
    Οι περισσότεροι έχουν το όνειρο να μπουν στην πρώτη σελίδα σε άκρως ανταγωνιστικές λέξεις κλειδιά σχεδόν τζάμπα. Είναι ευκόλως αντιληπτό ότι αυτό είναι αδύνατο να συμβεί.

    Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο τα εισερχόμενά σας γεμίζουν με spam με υποσχέσεις “εγγυημένων αποτελεσμάτων πρώτης σελίδας” για 100 ευρώ.

    Οι SEO spammers γνωρίζουν την αγορά. Η υπόσχεσή τους για αποτελέσματα πρώτης σελίδας είναι δύσκολο να για πολλούς επιχειρηματίες να περάσει απαρατήρητη.

    Και ας το δούμε καθαρά ρεαλιστικά. Οι περισσότεροι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων δεν έχουν ιδέα πώς λειτουργεί το SEO. Είναι πολύ απασχολημένοι με τη λειτουργία των επιχειρήσεων τους για να περάσουν το χρόνο εκμάθησης SEO.

    Στις περισσότερες επιχειρήσεις, υπάρχει μια τυποποιημένη διαδικασία βήμα προς βήμα για να φτάσετε από το σημείο Α στο σημείο Β. Πολλοί υποθέτουν ότι το SEO λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο. Το αντιμετωπίζουν ως εμπόρευμα και δεν έχουν καμία αμφιβολία για τη χρήση του πωλητή με χαμηλότερες τιμές.
     
    Το κόστος του ”φτηνού” SEO


    Ανήκω σε αρκετές ομάδες μάρκετινγκ Διαδικτύου στο Facebook. Είναι πραγματικά τρομακτικό, ο αριθμός των noobs που παρουσιάζονται ως επαγγελματίες SEO και την ανάληψη των πελατών.
    Βλέπουμε πολλές φορές ερωτήσεις όπως “Μόλις αναλάβαμε έναν πελάτη που θέλει να ανέβει στη κατάταξη για την” λέξη κλειδί x “- πώς μπορώ να το κάνω;”

    Οι περισσότεροι από τους noobs χρησιμοποιούν αποκλειστικά προσωπικές σελίδες, και συγκεκριμένα κάνουν χρήση των ιδιωτικών δικτυακών ιστοτόπων (PBN), χωρίς να εξηγείται ποτέ ο κίνδυνος για τους πελάτες.

    Εάν οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων θέλουν να πετάνε τα λεφτά του επειδή ακούνε την λέξη φτηνό είναι δικό τους θέμα.

    Δυστυχώς, οι παράπλευρες απώλειες από το “φτηνό SEO” μπορούν να πάνε πολύ μακριά. Μπορεί να επιβάλει ποινή η Google και ουσιαστικά να εξαλείψει την προβολή ενός ιστότοπου από τις μηχανές αναζήτησης.

    Οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων πρέπει να λάβουν υπόψη ότι είναι τελικά υπεύθυνοι για οποιαδήποτε εργασία SEO που εκτελείται στον ιστότοπό τους. Θα πρέπει να συζητήσουν τις συγκεκριμένες τακτικές που πρέπει να χρησιμοποιηθούν πριν να συνάψουν συμφωνία.

    Θα ενθάρρυνα οποιονδήποτε ιδιοκτήτη επιχείρησης που ασχολείται με το SEO μακροπρόθεσμα, να επιμείνει στη χρήση τακτικών που συμμορφώνονται με τις Οδηγίες για Webmaster της Google.

    Διαχείριση των πόρων σας


    Με την Google που χρησιμοποιεί 200+ (πιθανώς εκθετικά περισσότερους) παράγοντες κατάταξης, είναι εύκολο να χάσετε τη μπάλα.

    Τα καλά νέα είναι ότι αν επικεντρωθείτε σε τρεις μόνο παράγοντες, μπορείτε ακόμα να έχετε αποτελέσματα, ανεξάρτητα από τον ανταγωνισμό.

    Δείτε τι πρέπει να προσέξετε:


    1. Αρχιτεκτονική Πληροφοριών


    Ο ιστότοπός σας πρέπει:
    Να είναι ανιχνεύσιμος και προσβάσιμος στις μηχανές αναζήτησης.
    Ακολουθήστε τις Οδηγίες για Webmaster της Google για βέλτιστες πρακτικές SEO.
    Εκτελέστε την υψηλότερη δυνατή ταχύτητα σελίδας.
    Φιλικότητα προς κινητά, tablet και Desktop συσκευές.

    2. Περιεχόμενο


    Το περιεχόμενό σας πρέπει να συμμορφώνεται με τις βέλτιστες πρακτικές, όπως περιγράφονται στις Οδηγίες για τις Βαθμολογίες ποιότητας αναζήτησης με έμφαση στα εξής:
    Να είναι μοναδικό και να προσφέρει αξία.
    Ταίριασμα ερωτημάτων αναζήτησης.
    Ικανοποίηση της πρόθεσης του χρήστη.
    Να είναι υψηλής ποιότητας.
    Ικανοποίηση του αλγόριθμου φρέσκου περιεχομένου.

    Μπορείτε να διαχειριστείτε αυτό που μετράτε: Ορισμός στόχων


    Ακόμα περισσότερα στον SEO Marketer

    https://seomarketer.gr

    Poshnjari

    Poshnjari
    Member

    Κερδισμένα Βραβεία :
    Επιστροφή στην κορυφή
    Ενδιαφέρουσες πληροφορίες.

    https://Greek-Nea.Com

    Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

    Δεν μπορείτε να ξεκινήσετε ένα νέο θέμα


    Μοιραστείτε αυτό το θέμα

    Url
    BBcode
    HTML

    Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή. Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης