thegreeksenergy.com
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Advertisement
Advertisement

Τεχνολογικές Ειδήσεις, Υποστήριξη, Διαδίκτυο, Ψυχαγωγία, Αγγελίες, Smartphones, Tablets, Games, Eπιστήμη, Free Software


  • Δεν μπορείτε να ξεκινήσετε ένα νέο θέμα


    Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]  

    Seomarketergr

    Seomarketergr
    Member

    Κερδισμένα Βραβεία :
    Επιστροφή στην κορυφή
    Οι αξιολογήσεις και τα Google Reviews έχουν μεγαλύτερη σημασία από ποτέ για την τοπική στρατηγική SEO. Οι κριτικές από τρίτους αποκτούν περισσότερο χώρο στα αποτελέσματα αναζήτησης, ακόμη και όταν οι χρήστες δεν αναζητούν ακόμη κριτικές. Ένας δυνητικός πελάτης ή μελλοντικός συνεργάτης μπορεί απλώς να αναζητά την τοποθεσία σας και τώρα τα σχόλια είναι ακόμα πιο ορατά όπως και πιθανό να επηρεάσουν την απόφασή τους να δουλεύουν για εσάς ή μαζί σας.


    Διαβάστε :  Google SEO οδηγός για πρώτη σελίδα στις μηχανές αναζήτησης


    Ποια Review Sites έχουν σημασία;


    Πριν μπείτε στη διαδικασία να φρικάρετε, μια στρατηγική με online reviews είναι διαχειρίσιμη και θα σας βοηθήσω με πολύ χρήσιμες πληροφορίες σε αυτό το άρθρο.
    Με την μεγάλη μεγάλη γκάμα των review sites, πώς μπορείτε να καθορίσετε σε ποιους ιστότοπους θα πρέπει να εστιάσετε; Είναι πολύ απλό.


    Προχωρήστε στο Google και εκτελέστε τρεις αναζητήσεις:


    “[Το όνομα της επιχείρησής σας]” – με την υψηλότερη προτεραιότητα. αυτό το ερώτημα σάς βοηθά να βρείτε τους ιστότοπους στους οποίους έχετε ήδη κριτικές.
    “[Κριτικές από τον κλάδο + τοποθεσία]” – αυτό το ερώτημα σάς βοηθά να βρείτε τους ιστότοπους στους οποίους θέλετε να έχετε μια εξέχουσα λίστα με κριτικές εάν δεν την έχετε ήδη.
    “[Σχόλια του κλάδου σας]” – αυτό το ερώτημα σάς βοηθά να βρείτε επιπλέον ιστότοπους για να λάβετε σχόλια και είναι ιδιαίτερα σημαντικό αν έχετε εθνική παρουσία.



    Ανοίξτε ένα excel με τους ακόλουθους τίτλους στηλών και εισάγετε όλα τα αποτελέσματα από τη σελίδα μία από τις τρεις αναζητήσεις σας στη λίστα:


    Site: η διεύθυνση URL του ιστότοπου
    Αναζήτηση: ποιο ερώτημα αναζήτησης εμφανίστηκε
    Κατάταξη: σε ποια θέση εμφανίστηκε ο ιστότοπος για αναζήτηση
    Βαθμολογία: η τρέχουσα βαθμολογία που έχει η εταιρεία σας στον ιστότοπο (μεταξύ 0 και 5 αστέρων)


    Στόχος: να διατηρήσετε την τρέχουσα βαθμολογία σας, να λάβετε μια αξιολόγηση ή να βελτιώσετε τη βαθμολογία σας. Σημειώστε ότι ένας καλός στόχος για τις βαθμολογίες είναι ανάμεσα σε 4-4,5 αστέρια – οι πελάτες είναι επιφυλακτικοί σε υπερβολικά τέλειες βαθμολογίες 5 αστέρων.

    Καταργήστε οποιεσδήποτε δεν είναι πραγματικοί ιστότοποι αναθεώρησης (blogs κ.λπ.) και θα πρέπει να καταλήξετε σε μια αρκετά μεγάλη λίστα.


    Πώς να δώσετε προτεραιότητα στις προσπάθειες σας για βελτιστοποίηση


    Εστιάστε τις προσπάθειές σας στους ιστότοπους που εμφανίζονται στα τρία κορυφαία σημεία για κάθε αναζήτηση ή που εμφανίζονται σε πολλές αναζητήσεις και, ιδιαίτερα, δώστε προτεραιότητα σε εκείνους στους οποίους έχετε λιγότερη από άριστη βαθμολογία. Αυτές οι τοποθεσίες των τριών πρώτων είναι εκείνες που οι πελάτες είναι πιο πιθανό να δουν ή να κάνουν κλικ για να μάθουν περισσότερα για την επιχείρησή σας, γι ‘αυτό πρέπει να ξοδέψετε αρκετό χρόνο για να αυξήσετε τις αξιολογήσεις σας.


    Θα πρέπει επίσης να δώσετε προτεραιότητα στους ιστότοπους που εμφανίστηκαν όταν αναζητήσατε το όνομα της επιχείρησής σας. Συνήθως, οι άνθρωποι που αναζητούν οργανικά κριτικές για την επιχείρησή σας εμπίπτουν σε μία από τις τρεις ομάδες:
    Ενδιαφέρονται για τη χρήση του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας και θέλουν να επιβεβαιώσουν ότι οι άλλοι άνθρωποι είχαν μια θετική εμπειρία.
    Ενδιαφέρονται να εργαστούν για σας και θέλουν να επιβεβαιώσουν ότι είναι ένα καλό μέρος για να ξεκινήσουν.


    Έχουν ήδη χρησιμοποιήσει το προϊόν ή την υπηρεσία σας και ήταν πολύ απογοητευμένοι, οπότε τώρα αναζητούν ένα μέρος για να διαμαρτυρηθούν δημοσίως.
    Σχετικά με τους ανθρώπους στην τρίτη ομάδα δεν μπορείτε να κάνετε πολλά (εκτός από την καλή δουλειά και να απαντήσετε ευγενικά στα σχόλια).



    Πώς να λάβετε κριτικές


    Τώρα που έχετε μια λίστα με ιστότοπους προορισμού, θα πρέπει να αρχίσετε να ρωτάτε τους πελάτες σας για να γράψουν κριτικές. Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να βρείτε τρόπους για να το κάνετε ως μια αυτοματοποιημένη διαδικασία και μια εύκολη ερώτηση για τους πελάτες σας. Ακολουθούν ορισμένες ιδέες που λειτουργούν για διάφορα επιχειρηματικά μοντέλα:


    Στείλτε τους ένα Email


    Στέλνετε στους πελάτες ένα ευχαριστήριο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αφού ολοκληρώσετε μια υπηρεσία ή πραγματοποιήσατε μια αγορά; Αυτό είναι ένα καλό σημείο για να ενσωματώσετε έναν σύνδεσμο στον ιστότοπο αναθεώρησης και ζητήστε από τον πελάτη σας να σας δώσει μια ανασκόπηση.


    Χρησιμοποιήστε ένα αναδυόμενο παράθυρο στον ιστότοπό σας


    Εάν έχετε μια επιχείρηση στο διαδίκτυο ή προσφέρετε την υπηρεσία σας μέσω του ιστότοπού σας, γιατί να μην προσθέσετε ένα αναδυόμενο παράθυρο μετά από μια θετική συναλλαγή. Όταν επιλύσετε ή διακπαιρεώσετε μια συναλλαγή η εργασία με επιτυχία και ο πελάτης είναι ευχαριστημένος, εμφανίστε ένα αναδυόμενο παράθυρο που θα ζητάει ευγενικά να γράψει μια κριτική στο Google+.


    Προσφέρετε ένα δώρο


    Εάν έχετε μια επιχείρηση όπως εστιατόριο, Eshop ή προσφέρετε υπηρεσίες, ίσως θελήσετε να έχετε ένα Tablet ή κάτι παρεμφερές στο χέρι για να το προσφέρετε ως δόλωμα σε ανταλλαγή με ένα Review. Αφού έχετε παράσχει στον πελάτη μια εξαιρετική εμπειρία και μπορείτε να δείτε με βεβαιότητα πόσο ικανοποιημένοι είναι, σκεφτείτε να τους ρωτήσετε αν θα κάνουν μια γρήγορη κριτική. Το αρνητικό με αυτή την προσέγγιση είναι πρέπει να σιγουρευτείτε ότι δεν είστε πολύ πιεστικοί ή ρωτάτε με έναν τρόπο που καταλήγει να τους να δημιουργήσουν ψεγάδια στην εμπειρία που είχαν μαζί σας.


    Υποστηρίξτε ένα Giveaway στα κοινωνικά μέσα


    Αυτή είναι μια δημοφιλής επιλογή, καθώς σας βοηθά να έχετε περισσότερες online κριτικές με το επίδομα της αύξησης της κοινωνικής αφοσίωσής σας. Μπορείτε να δώσετε δωρεάν μία από τις δικές σας υπηρεσίες ή προϊόντα, μια κάρτα δώρου ή κάτι παρεμφερές. Ζητήστε από τους ανθρώπους να κριτικάρουν την επιχείρησή σας ως συμμετοχή στο giveaway και επιλέξτε έναν τυχαίο νικητή κάθε μήνα. Να είστε προσεκτικοί με τις κατευθυντήριες γραμμές της FTC σχετικά με τις κοινωνικές προωθήσεις.


    Μόλις αρχίσετε να συλλέγετε σχόλια, πιθανότατα θα συνειδητοποιήσετε ότι έχουν τεράστια δυναμική. Βάλτε τα δυνατά σας και αναπτύξετε μια στρατηγική, με το να στοχεύσετε μερικούς ιστότοπους και να ζητήσετε από τους ευχαριστημένους πελάτες σας να γράψουν κριτικές και οι αξιολογήσεις σας (και το SEO) θα βελτιωθούν σύντομα.


    seomarketer.gr

    https://seomarketer.gr

    Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

    Δεν μπορείτε να ξεκινήσετε ένα νέο θέμα


    Μοιραστείτε αυτό το θέμα

    Url
    BBcode
    HTML

    Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή. Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης