thegreeksenergy.com
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Advertisement
Advertisement

Τεχνολογικές Ειδήσεις, Υποστήριξη, Διαδίκτυο, Ψυχαγωγία, Αγγελίες, Smartphones, Tablets, Games, Eπιστήμη, Free Software


  • Δεν μπορείτε να ξεκινήσετε ένα νέο θέμα


    Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]  

    Δημοσίευση: 1 Τι είναι το Google Adwords και πως λειτουργεί ; Empty Τι είναι το Google Adwords και πως λειτουργεί ; Πεμ 1 Φεβ - 22:10

    Seomarketergr

    Seomarketergr
    Member

    Κερδισμένα Βραβεία :
    Επιστροφή στην κορυφή
    Τι είναι το Google Adwords και πως λειτουργεί ;


    Τι είναι το AdWords;


    Το Google AdWords είναι το διαφημιστικό σύστημα της Google στο οποίο οι διαφημιζόμενοι υποβάλλουν προσφορές σε συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά προκειμένου οι διαφημίσεις με δυνατότητα κλικ, να εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google. Δεδομένου ότι οι διαφημιζόμενοι πρέπει να πληρώσουν για αυτά τα κλικ, με αυτό τον τρόπο η Google βγάζει χρήματα από την αναζήτηση. Αυτό το ενημερωτικό κείμενο θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε τον τρόπο λειτουργίας του AdWords, αναφέροντας λεπτομερώς τη δημοπρασία του AdWords, τη διαδικασία υποβολής προσφορών και εξηγώντας σημαντικούς παράγοντες όπως ο Δείκτης ποιότητας και το κόστος ανά κλικ. Εάν ρωτάτε “Πώς λειτουργεί το AdWords;” αυτό το άρθρο είναι για σένα!


    Το AdWords λειτουργεί;


    Λειτουργεί το Google AdWords; Ανάλογα με την ανταγωνιστικότητα των λέξεων-κλειδιών για τις οποίες υποβάλλονται προσφορές και τη σχετικότητα της συγκεκριμένης λέξης-κλειδιού σε πραγματικές μετατροπές για την εταιρεία σας, το AdWords μπορεί ή δεν μπορεί να λειτουργήσει για την επιχείρησή σας. Ως επί το πλείστον, διαπιστώσαμε ότι το Google AdWords είναι εξαιρετικά αποτελεσματικό για πολλά είδη επιχειρήσεων, εφόσον δεν χάνουν τα χρήματά τους σε λάθος λέξεις-κλειδιά ή γράφουν αδύναμες, χαμηλές διαφημίσεις CTR.


    Πόσο κοστίζει το Google AdWords;


    Πολλοί παράγοντες μπορούν να επηρεάσουν το κόστος της διαφήμισης του AdWords για την επιχείρησή σας. Μάθετε όλα τα σχετικά με αυτά τα έξοδα, τον τρόπο λειτουργίας της προσφοράς και το μέσο κόστος ανά κλικ για τους διαφημιζόμενους στον οδηγό μας “Πόσο κοστίζει τελικά το AdWords;


    Πώς να διαφημιστείτε με το Google AdWords


    Οι επιχειρήσεις μπορούν να διαφημιστούν στη Google ανοίγοντας έναν λογαριασμό Google AdWords. Μάθετε περισσότερα σχετικά με τον τρόπο αξιοποίησης του Google AdWords και ακολουθήστε την αποδεδειγμένη πορεία προς την επιτυχία του AdWords στο ενημερωτικό μας έντυπο “Πώς να χρησιμοποιήσετε το Google AdWords“.


    Πώς λειτουργεί η προσφορά AdWords;


    Η πραγματική θέση της διαφήμισής σας καθορίζεται από την κατάταξη της διαφήμισής σας (Μέγιστος χρόνος προσφοράς). Η υψηλότερη βαθμίδα διαφήμισης έχει την 1η θέση διαφήμισης. Το πραγματικό CPC θα προσδιοριστεί από την κατάταξη διαφήμισης της επόμενης υψηλότερης διαφήμισης κάτω από εσάς, διαιρούμενη με το Δείκτη ποιότητας. Η μόνη εξαίρεση αυτού του κανόνα είναι όταν είστε ο μόνος πλειοδότης ή η χαμηλότερη προσφορά στη δημοπρασία του AdWords. τότε πληρώνετε τη μέγιστη προσφορά ανά κλικ! Η προσφορά του AdWords πλήττει σε μεγάλο βαθμό τους διαφημιζόμενους που υποβάλλουν προσφορές με βαθμολογίες χαμηλής ποιότητας. Αντίστροφα, όσοι έχουν υψηλή βαθμολογία ποιότητας έχουν υψηλότερες τάξεις διαφήμισης και χαμηλότερο CPC.


    Πόσες φορές τρέχει μια δημοπρασία Google;


    Η δημοπρασία τρέχει δισεκατομμύρια φορές κάθε μήνα. Τα αποτελέσματα είναι τέτοια ώστε οι χρήστες να βρουν διαφημίσεις που σχετίζονται με αυτό που αναζητούν, οι διαφημιζόμενοι συνδέονται με δυνητικούς πελάτες στις χαμηλότερες δυνατές τιμές και η Google λαμβάνει έσοδα δισεκατομμυρίων δολαρίων.


    Πώς λειτουργεί η δημοπρασία του Google;


    Μόλις πραγματοποιηθεί ερώτημα στη Google, η μηχανή αναζήτησης επεξεργάζεται το αίτημα και διεξάγει τη δημοπρασία, η οποία θα καθορίσει στη συνέχεια τις θέσεις των διαφημίσεων και το CPC κάθε διαφημιζόμενου.


    Πώς εισέρχεστε σε δημοπρασία στο Google;


    Οι διαφημίσεις σας Google είναι κατάλληλες για εγγραφή σε δημοπρασία κάθε φορά που υποβάλλονται προσφορές για λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με το ερώτημα αναζήτησης του χρήστη. Οι προσφορές σας, ο Δείκτης ποιότητας και η συνάφεια θα εμφανιστούν για να προσδιοριστεί αν η διαφήμισή σας πληροί τις προϋποθέσεις για προβολή στο SERP.


    Τι εισέρχεται σε δημοπρασία στο Google;


    Μόλις οι λέξεις-κλειδιά των διαφημιζόμενων εντοπιστούν, η Google εισάγει τη λέξη-κλειδί από το λογαριασμό σας που θεωρεί πιο σχετική στη δημοπρασία με τη μέγιστη προσφορά που έχετε ορίσει καθώς και τη σχετική διαφήμιση.


    Τι είναι το CPC;


    CPC ή κόστος ανά κλικ είναι το ποσό που ένας διαφημιζόμενος πληρώνει κάθε φορά που κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή του στο AdWords.


    Πώς λειτουργεί το CPC;


    Το CPC καθορίζεται από την ανταγωνιστικότητα των λέξεων-κλειδιών σας, των μέγιστων προσφορών σας και των Βαθμών Ποιότητας.


    Ποιο είναι το μέσο κόστος ανά κλικ στο AdWords;


    Το μέσο κόστος ανά κλικ στο AdWords διαφέρει ανάλογα με τη λέξη-κλειδί και τον κλάδο, αλλά είναι περίπου $ 2.32 στο δίκτυο αναζήτησης και $ 0.58 στο δίκτυο εμφάνισης.


    Τι είναι ο Δείκτης ποιότητας Google;


    Πρόκειται για μια μέτρηση που χρησιμοποιεί η Google για να καθορίσει πόσο σχετική και χρήσιμη είναι η διαφήμισή σας για τον χρήστη, βασισμένη κυρίως στο CTR της διαφήμισής σας, στη συνάφεια των λέξεων-κλειδιών και στην ποιότητα της σελίδας προορισμού σας. Όσο υψηλότερος είναι ο Δείκτης ποιότητας, τόσο καλύτερα. Οι λέξεις-κλειδιά υψηλού βαθμού ποιότητας θα σας εξοικονομήσουν χρήματα και θα σας κερδίσουν καλύτερη κατάταξη διαφημίσεων.


    Πώς καθορίζει η Google τι πληρώνετε;


    Το κόστος καθορίζεται από τη μέγιστη προσφορά σας, τη Βαθμολογία ποιότητας και την ανταγωνιστικότητα της λέξης-κλειδιού σας.


    Τι είναι η κατάταξη διαφημίσεων Google;


    Η κατάταξη διαφημίσεων Google είναι η θέση της διαφήμισης της εταιρείας στη σελίδα μηχανής αναζήτησης με βάση το συνδυασμό της μέγιστης προσφοράς και της ποιότητας της εταιρείας.


    Κατάταξη διαφήμισης έναντι βαθμολογίας ποιότητας


    Ο βαθμός διαφήμισης είναι το πόσο ψηλά στη σελίδα θα εμφανιστεί η διαφήμιση. Από την άλλη πλευρά, ο Δείκτης ποιότητας καθορίζεται από τη συνάφεια και τη χρησιμότητα του ερευνητή και είναι μόνο ένα μέρος της διαδικασίας τοποθέτησης διαφημίσεων. Από το 2013, η βαθμολογία ποιότητας της Google έχει γίνει όλο και πιο πολύτιμη καθώς η μέση βαθμολογία ποιότητας έχει αλλάξει από 7 σε 5.


    Τι είναι η θέση της διαφήμισης στο AdWords;


    Η θέση της διαφήμισης είναι η θέση στα αποτελέσματα της σελίδας της μηχανής αναζήτησης, όπου η διαφήμιση εμφανίζεται σε σχέση με όλες τις άλλες διαφημίσεις.


    Τι είναι το Πραγματικό CPC;


    Το πραγματικό CPC είναι το ποσό που ένας διαφημιζόμενος πληρώνει κάθε φορά που ένας ερευνητής κάνει κλικ στο δικό του


    ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ

    https://seomarketer.gr

    Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

    Δεν μπορείτε να ξεκινήσετε ένα νέο θέμα


    Μοιραστείτε αυτό το θέμα

    Url
    BBcode
    HTML

    Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή. Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης