thegreeksenergy.com
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Advertisement
Advertisement

Τεχνολογικές Ειδήσεις, Υποστήριξη, Διαδίκτυο, Ψυχαγωγία, Αγγελίες, Smartphones, Tablets, Games, Eπιστήμη, Free Software


  • Δεν μπορείτε να ξεκινήσετε ένα νέο θέμα


    Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]  

    Seomarketergr

    Seomarketergr
    Member

    Κερδισμένα Βραβεία :
    Επιστροφή στην κορυφή
    Το Diablo III είναι ένα action role playing game με βασικό στοιχείο το Dungeon crawl με μπουντρούμια που αναπτύχθηκε και δημοσιεύτηκε από την Blizzard Entertainment. Είναι η τρίτη δόση στο franchise Diablo και κυκλοφόρησε στην Αμερική, την Ευρώπη, τη Νότια Κορέα και την Ταϊβάν στις 15 Μαΐου 2012 και στη Ρωσία στις 7 Ιουνίου 2012 για τα Microsoft Windows και τα MacOS. Μια έκδοση κονσόλας κυκλοφόρησε για το PlayStation 3 και το Xbox 360 στις 3 Σεπτεμβρίου 2013. Οι εκδόσεις για το PlayStation 4 και το Xbox One κυκλοφόρησαν στις 19 Αυγούστου 2014.


    Διαβάστε : Heavy Rain & Beyond Two Souls Review – Κυκλοφορεί για PS4, PS3


    Στο Diablo III, οι παίκτες επιλέγουν μία από τις επτά κατηγορίες χαρακτήρων – Barbarian, Crusader, Demon Hunter, Monk, Necromancer, Witch Doctor ή Wizard (με τον Crusader να μην είναι διαθέσιμος αν ο παίκτης δεν έχει αγοράσει το πακέτο επέκτασης Diablo III: ενώ ο Necromancer προστέθηκε αργότερα ως ξεχωριστή αγορά στο διαδίκτυο) και έχει την εντολή να νικήσει τον Άρχοντας της Τρομοκρατίας Diablo.


    Το Diablo III έθεσε ένα νέο ρεκόρ για το ταχύτερα πωλούμενο παιχνίδι PC με πάνω από 3,5 εκατομμύρια αντίτυπα στις πρώτες 24 ώρες από την κυκλοφορία του και ήταν το καλύτερο σε πωλήσεις PC παιχνίδι του 2012, με πάνω από 12 εκατομμύρια αντίτυπα κατά τη διάρκεια του έτους. Έχει πουλήσει, μαζί με το Reaper of Souls, 30 εκατομμύρια αντίτυπα σε όλες τις πλατφόρμες. Το Diablo III έλαβε θετικές κριτικές, παρόλο που η διαχείριση των ψηφιακών δικαιωμάτων που απαιτεί σύνδεση με το Διαδίκτυο ανά πάσα στιγμή επικρίθηκε.


    Diablo III Review – Κυκλοφορεί για PS4, PS3, Xbox One, 360, PC 1795-4-1024x576


    Το πακέτο επέκτασης Diablo III: Reaper of Souls κυκλοφόρησε για τις εκδόσεις του Windows και MacOS του παιχνιδιού στις 25 Μαρτίου 2014. Για κονσόλες το περιεχόμενο του πακέτου επέκτασης κυκλοφόρησε ως μέρος της έκδοσης Diablo III: Ultimate Evil Edition. Κυκλοφόρησε για το PlayStation 4, το Xbox One, το PlayStation 3 και το Xbox 360 στις 19 Αυγούστου 2014. Το Diablo III: Ultimate Evil Edition περιλαμβάνει την αρχική έκδοση του πακέτου επέκτασης Diablo III και Diablo III: Reaper of Souls. Η δεύτερη επέκταση Diablo III: Η άνοδος του Necromancer κυκλοφόρησε για τις εκδόσεις κονσόλας των Windows, MacOS και τελευταίας γενιάς του παιχνιδιού στις 27 Ιουνίου 2017.


    Όπως και στο Diablo και το Diablo II, η ποιότητα και οι ιδιότητες του εξοπλισμού τυγχάνουν τυχαίας επιλογής. Εκτός από τα βασικά στατιστικά στοιχεία (όπως βλάβη και ταχύτητα επίθεσης για armor points ή armor), τα αντικείμενα υψηλότερης ποιότητας έχουν επιπλέον ιδιότητες, όπως πρόσθετες ζημιές, μπόνους χαρακτηριστικών, μπόνους σε κρίσιμες πιθανότητες επιτυχίας ή sockets. Τα στοιχεία μαγείας ποιότητας έχουν 1 έως 3 τυχαίες ιδιότητες, τα αντικείμενα σπάνιας ποιότητας έχουν 4 έως 6 τυχαίες ιδιότητες και τα στοιχεία της θρυλικής ποιότητας έχουν συνήθως 6 έως 8 ιδιότητες με διαφορετικό βαθμό τυχαιότητας (για παράδειγμα, το Mempo of Twilight, ένα θρυλικό πηδάλιο, έχει πάντα μια υποδοχή, μπόνους στην στοιχειακή αντίσταση, ταχύτητα επίθεσης και ζωή, ένα μπόνους είτε στη νοημοσύνη, την επιδεξιότητα ή τη δύναμη, και μία επιπλέον τυχαία ιδιότητα, ωστόσο το μέγεθος αυτών των μπόνους ποικίλει από στοιχείο σε στοιχείο) και τα στοιχεία που έχουν οριστεί είναι υποτύποι των θρυλικών αντικειμένων που παρέχουν πρόσθετα αθροιστικά επιμίσθια εάν είναι ταυτόχρονα εξοπλισμένα πολλά αντικείμενα από το ίδιο σετ. Τα τέρατα υψηλότερου επιπέδου τείνουν να ρίχνουν στοιχεία υψηλότερου επιπέδου, τα οποία με την σειρά τους έχουν υψηλότερα βασικά στατιστικά στοιχεία και μπόνους.


    Η μηχανική του game ενσωματώνει τη συνήθη φυσική του Blizzard και διαθέτει καταστρεφόμενα περιβάλλοντα με φαινόμενο βλάβης μέσα στο παιχνίδι. Οι προγραμματιστές προσπάθησαν να κάνουν το παιχνίδι να τρέξει σε ένα ευρύ φάσμα συστημάτων χωρίς να απαιτείται DirectX 10.  Το Diablo III χρησιμοποιεί μια προσαρμοσμένη μηχανή τρισδιάστατων παιχνιδιών προκειμένου να παρουσιάσει μια γενική εικόνα στον παίκτη, κατά τρόπο παρόμοιο με την ισομετρική όψη που χρησιμοποιήθηκε σε προηγούμενα παιχνίδια της σειράς. Οι εχθροί χρησιμοποιούν επίσης το περιβάλλον 3D, με τρόπους όπως η ανίχνευση της πλευράς ενός τοίχου από κάτω στο πεδίο μάχης.


    Όπως και στο Diablo II, τα multiplayer games είναι δυνατά με τη χρήση της υπηρεσίας Blizzard Battle.net, με πολλά από τα νέα χαρακτηριστικά που αναπτύχθηκαν για το StarCraft II, να είναι επίσης διαθέσιμα στο Diablo III. Οι παίκτες είναι επίσης σε θέση να εγκαταλείψουν και να ξεκινήσουν τις συναντήσεις του συνεταιριστικού παιχνιδιού με άλλους παίκτες.  Σε αντίθεση με τον προκάτοχό του, το Diablo III απαιτεί οι παίκτες να συνδέονται συνεχώς με το διαδίκτυο λόγω της πολιτικής DRM, ακόμη και για τα single-player games.


    Ένα σύστημα ενισχυμένης αναζήτησης, μια γεννήτρια τυχαίων επιπέδων και μια γεννήτρια τυχαίων συναντήσεων χρησιμοποιούνται για να εξασφαλίσουν ότι το παιχνίδι παρέχει διαφορετικές εμπειρίες όταν επαναλαμβάνονται.


    Διαβάστε : Vikings: Wolves of Midgard Review – Κυκλοφορεί για PS4, Xbox One, PC, Linux, Mac


    Σε αντίθεση με τις προηγούμενες επαναλήψεις, ο χρυσός μπορεί να συλλεχθεί απλώς αγγίζοντας το ή όταν έρθει ο παίκτης μέσα στην εμβέλεια, προσαρμοσμένος με εργαλεία, αντί να χρειαστεί να το πάρει με το χέρι. Ένα από τα νέα χαρακτηριστικά που αποσκοπούν στην επιτάχυνση του παιχνιδιού είναι ότι τα πτερύγια της υγείας πέφτουν από τους εχθρούς, αντικαθιστώντας την ανάγκη να έχουμε μια ράβδο φίλτρου, η οποία αντικαθίσταται από μια μπάρα δεξιοτήτων που επιτρέπει σε έναν παίκτη να αναθέτει τα κουμπιά γρήγορης μπάρας σε δεξιότητες και ξόρκια. Παλιότερα, οι παίκτες μπορούσαν να αναθέτουν μόνο δύο δεξιότητες και έπρεπε να ανταλλάξουν δεξιότητες με το πληκτρολόγιο ή το ποντίκι. Οι παίκτες μπορούν ακόμα να εκχωρήσουν συγκεκριμένες επιθέσεις στα κουμπιά του ποντικιού.


    Diablo III Review – Κυκλοφορεί για PS4, PS3, Xbox One, 360, PC ConsoleUltimateEvilEdition02
    Τα Skill runes, ένα άλλο νέο χαρακτηριστικό, είναι τροποποιητές ικανότητας που ξεκλειδώνονται καθώς ο παίκτης ανεβαίνει. Σε αντίθεση με τους runes runtime στο Diablo II, οι runes δεξιοτήτων δεν είναι στοιχεία, αλλά παρέχουν εναλλακτικές δυνατότητες για την ενίσχυση των δεξιοτήτων, συχνά αλλάζοντας εντελώς το gameplay για κάθε δεξιότητα. Για παράδειγμα, ένας κύκλος δεξιοτήτων για τo Wizard’s meteor μειώνει το κοσμικό κόστος του, ενώ ένας άλλος μετατρέπει τον μετεωρίτη σε πάγο προκαλώντας ψυχρή ζημιά αντί για φωτιά.


    Hardcore mode 


    Όπως και στο Diablo II, το Diablo III δίνει στους παίκτες την επιλογή να φτιάχνουν σκληρούς χαρακτήρες.  Οι παίκτες πρέπει πρώτα να ανεβάσουν έναν κανονικό χαρακτήρα στο επίπεδο 10 πριν να έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν νέους χαρακτήρες Hardcore. Οι χαρακτήρες Hardcore δεν μπορούν να αναστηθούν. Αντίθετα, καθίστανται μόνιμα ακατάλληλοι για αναπαραγωγή αν σκοτωθούν. Οι χαρακτήρες Hardcore ταξινομούνται ξεχωριστά και μπορούν να σχηματίσουν ομάδες μόνο με άλλους hardcore χαρακτήρες. Μετά το θάνατο, το φάντασμα ενός σκληρού χαρακτήρα μπορεί ακόμα να συνομιλήσει, το όνομα εξακολουθεί να εμφανίζεται στην κατάταξη, αλλά ο χαρακτήρας δεν μπορεί να επιστρέψει στο παιχνίδι. Αν ο σκληροπυρηνικός χαρακτήρας φτάσει στο επίπεδο 10 πριν πεθάνει, μπορεί να τοποθετηθεί στην αίθουσα των πεσόντων ηρώων.


    Artisans – Τεχνίτες


    Οι τεχνίτες είναι χαρακτήρες που δεν είναι παίκτες (NPC) που πωλούν και κατασκευάζουν. Δύο τύποι τεχνιτών μπορούν να εισαχθούν συμπληρώνοντας μια αναζήτηση για καθένα: τον Haedrig Eamon the Blacksmith και τον Covetous Shen τον Jeweller. Η επέκταση του Souper of Souls εισήγαγε τον μυστήριο τεχνίτη, ο οποίος μπορεί να αντικαταστήσει τα ξεχωριστά γοητευτικά στοιχεία και να αλλάξει τη φυσική εμφάνιση των αντικειμένων. Οι τεχνίτες δημιουργούν αντικείμενα που χρησιμοποιούν τα υλικά που μπορεί να συγκεντρώσει ο παίκτης, αποσύροντας τα αποκτημένα αντικείμενα και μειώνοντάς τα στα συστατικά μέρη τους. Αυτά τα υλικά χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία στοιχείων που θα έχουν τυχαία μπόνους. Σε αντίθεση με το Diablo II, τα σπάνια και μαγικά αντικείμενα μπορούν να ενισχυθούν, εκτός από τα βασικά όπλα και πανοπλίες. Η χειροτεχνία μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για να εκπαιδεύσει και να βελτιώσει τις δεξιότητες των τεχνιτών παρά να δημιουργήσει νέα αντικείμενα. Όταν οι τεχνίτες αποκτούν νέα επίπεδα, το κατάστημά τους αντανακλά το υψηλότερο επίπεδο δεξιοτήτων τους. Η διαδικασία απομάκρυνσης αντικειμένων σε υλικά καθιστά ευκολότερη τη διαχείριση αποθεμάτων. Η Blizzard δήλωσε ότι αυτό το σύστημα χειροτεχνίας σχεδιάστηκε έτσι ώστε να μην επιβραδύνει τον ρυθμό του παιχνιδιού.


    Συγγραφείς – Followers


    Οι οπαδοί είναι σύμμαχοι του NPC που μπορούν να συνοδεύσουν τον παίκτη σε όλο τον κόσμο του παιχνιδιού. Υπάρχουν τρεις οπαδοί στο Diablo III: ο Kormac ο Ναός, ο Lyndon the Scoundrel και η Eirena the Enchantress, οι οποίοι κατέχουν τις δικές τους δεξιότητες και υπόβαθρα.  Καθώς οι οπαδοί παλεύουν παράλληλα με τον παίκτη, αποκτούν νέα εμπειρία, δεξιότητες και εξοπλισμό καθώς ανεβαίνουν. Μόνο ένας οπαδός συνοδεύει τον παίκτη κάθε φορά, δημιουργώντας μια στρατηγική για το παιχνίδι. Αρχικά, οι οπαδοί επρόκειτο να εμφανίζονται μόνο σε Κανονική λειτουργία. Ωστόσο, ο Jay Wilson δήλωσε στο BlizzCon ότι οι οπαδοί θα συνεχίσουν να είναι χρησιμοποιήσιμοι σε μεταγενέστερα επίπεδα δυσκολίας.  Οι οπαδοί δεν εμφανίζονται στα co-op παιχνίδια ούτε κατά του Diablo, καθώς θα τους παγιδεύει σε ένα κλουβί μεταλλικών οστών.


    Auction house


    Την 1η Αυγούστου 2011, αναφέρθηκε ότι το Diablo III θα περιλαμβάνει δύο τύπους Auction houses. Ένα όπου οι παίκτες ξοδεύουν το χρυσό στο παιχνίδι και ένα άλλο όπου οι παίκτες μπορούν να αγοράσουν ή να πουλήσουν εικονικά αντικείμενα για χρήματα πραγματικού κόσμου. Το σπίτι δημοπρασιών πραγματικού χρήματος δεν ήταν διαθέσιμο σε λειτουργία Hardcore.
    Πριν από την κυκλοφορία, η Blizzard δήλωσε ότι σχεδόν τα πάντα που πέφτουν στο έδαφος, συμπεριλαμβανομένου του χρυσού, θα μπορούσαν να διαπραγματεύονται με άλλους παίκτες είτε απευθείας είτε μέσω του συστήματος δημοπρασιών. Εκτός από ορισμένα δεσμευμένα στοιχεία του λογαριασμού, όπως το προσωπικό της Herding που χρειάστηκε για να αποκτήσουν πρόσβαση στο easter egg Whimsyshire, η Blizzard δήλωσε ότι θα υπήρχαν πολύ λίγα στοιχεία που θα συνδέονταν σε ένα συγκεκριμένο χαρακτήρα και επομένως δεν ήταν εμπορεύσιμα.
    Προκειμένου να πάρει βαθμολογία στη Νότια Κορέα, η Blizzard έπρεπε να αφαιρέσει το σπίτι δημοπρασιών πραγματικού χρήματος από την κορεατική κυκλοφορία του παιχνιδιού καθώς ο οίκος δημοπρασιών παραβίασε τους νόμους της Κορέας για τα τυχερά παιχνίδια.


    Στον οίκο δημοπρασιών με βάση το χρυσό, εισπράχθηκε κατ ‘αποκοπή αμοιβή 15% από την τελική τιμή πώλησης μιας δημοπρασίας. Οι αμοιβές για κατοικίες δημοπρασιών πραγματικού χρήματος ανέρχονταν σε 1, 1 ή 1 ευρώ (ή σε ισοδύναμο) για εξοπλισμό (όπλα και πανοπλίες) και 15% για τις δημοπρασίες βασικών προϊόντων, στα οποία περιλαμβάνονται τα είδη χειροτεχνίας, σιδηρουργείο και κοσμηματοπωλεία, . Υπήρξε επιπλέον 15% “αμοιβή” από τα έσοδα που κέρδισαν τα είδη πώλησης στο σπίτι δημοπρασιών πραγματικού χρήματος.


    Ενώ η χρυσή δημοπρασία ήταν διαθέσιμη σε οποιονδήποτε παίκτη ανεξάρτητα από την περιοχή στην οποία παίζουν, η δημοπρασία πραγματικών χρημάτων περιοριζόταν στους παίκτες στην πατρίδα τους. Αν χρησιμοποιούσαν την παγκόσμια λειτουργία αναπαραγωγής για να παίξουν σε μια διαφορετική περιοχή, δεν θα είχαν πρόσβαση στην δημοπρασία πραγματικών χρημάτων. Το πραγματικό σπίτι δημοπρασίας άνοιξε στις 12 Ιουνίου 2012 (15 Ιουνίου στην Αμερική).
    Τον Μάρτιο του 2013, ο πρώην σκηνοθέτης του παιχνιδιού Diablo III Jay Wilson δήλωσε ότι αισθάνθηκε ότι η ύπαρξη των σπιτιών δημοπρασιών “έβλαψε πραγματικά” το παιχνίδι. “Νομίζω ότι θα το απενεργοποιήσαμε αν μπορούσαμε”, δήλωσε ο Wilson κατά τη διάρκεια της ομιλίας του. Αλλά το πρόβλημα είναι “όχι τόσο εύκολο όσο αυτό.”


    Στις 17 Σεπτεμβρίου 2013, η Blizzard δήλωσε ότι τόσο οι χρυσές όσο και οι πραγματικές κατοικίες δημοπρασιών θα τερματιστούν στις 18 Μαρτίου 2014. Στις 18 Μαρτίου 2014, η Blizzard έκλεισε όλες τις δημοπρασίες στο Diablo III. Οι παίκτες είχαν μέχρι τις 24 Ιουνίου 2014 να διεκδικήσουν το χρυσό και τα στοιχεία από την ολοκληρωμένη καρτέλα στη διασύνδεση δημοπρασιών.


    gamereviews.gr

    https://seomarketer.gr

    Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

    Δεν μπορείτε να ξεκινήσετε ένα νέο θέμα


    Μοιραστείτε αυτό το θέμα

    Url
    BBcode
    HTML

    Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή. Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης