thegreeksenergy.com
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Advertisement
Advertisement

Τεχνολογικές Ειδήσεις, Υποστήριξη, Διαδίκτυο, Ψυχαγωγία, Αγγελίες, Smartphones, Tablets, Games, Eπιστήμη, Free Software


  • 2 απαντήσεις
    Δεν μπορείτε να ξεκινήσετε ένα νέο θέμα


    Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]  

    Seomarketergr

    Seomarketergr
    Member

    Κερδισμένα Βραβεία :
    Επιστροφή στην κορυφή
    Έχω ακούσει πολλές φορές αυτή την ερώτηση, τοποθέτηση είτε από συνεργάτη είτε από Digital Marketer. Είναι μια φυσιολογική απορία αλλά και δίλημμα όταν μια επιχείρηση ξοδεύει χρήματα με σκοπό το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Όμως η ερώτηση αυτή έχει βάση ; Μου κάνει τρομερή εντύπωση όταν βλέπω δημοσιεύσεις συναδέλφων οι οποίοι καταλήγουν είτε στα οργανικά αποτελέσματα SEO, είτε στις Google διαφημίσεις για το ποια τακτική είναι καλύτερη.


    Η καλύτερη δυνατή απάντηση, αν υπάρχει συγκεκριμένος και απόλυτος τρόπος επιτυχίας όταν μιλάμε για τη Google είναι και τα δυο !
    Σε πρόσφατες στατιστικές παρατήρησα ότι η Google διαφήμιση το 2017, ή αλλιώς τα πληρωμένα αποτελέσματα Google, έχουν ραγδαία άνοδο στις αναζητήσεις αλλά και τα κλικς κατά 53%. Αυτό σημαίνει ότι οι χρήστες έχουν αρχίσει να προτιμούν τα πληρωμένα αποτελέσματα της Google. Δυστυχώς δεν είναι μόνο αυτό..Η Google παρατήρησε ότι τα τελευταία χρόνια οι SEO Marketers έχουν επικεντρωθεί πολύ στην δουλειά των οργανικών αποτελεσμάτων και ξεκίνησε τα updates. Φυσικά τα updates δυσκόλεψαν τους SEO Marketers στην δουλειά τους για πολλούς και διάφορους λόγους.



    Δεν υπάρχει συγκεκριμένο μυστικό για να μπείτε σε φράσεις, λέξεις κλειδιά στη πρώτη σελίδα της Google αλλά υπάρχουν κάποιοι νέοι κανόνες και συμβουλές για το SEO για να μπορέσετε να μπείτε σε μια σωστή τροχιά.


    Κάθε update σε ένα μεγάλο ποσοστό ιστοσελίδων κάνει »ζημιά» σε φράσεις, λέξεις κλειδιά που έχουν δουλευτεί με αποτέλεσμα η εκάστοτε επιχείρηση να μένει δυσαρεστημένη από την πτώση των πωλήσεων και να ακολουθεί τον μονόδρομο του Google Adwords. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί οι Digital Marketers στα συμπεράσματα τους σχετικά με τα οργανικά αποτελέσματα του SEO και το Google Adwords. To συμπέρασμα που έχω βγάλει είναι ότι προσπαθεί η Google εκτός των άλλων, να διατηρεί τις ισορροπίες και να στρέψει το ενδιαφέρον των διαφημιζόμενων στη Google διαφήμιση.


    Παρακάτω θα αναφέρω 2 συμβουλές για την σύγκριση του SEO με το Google Adwords.


    1. Τύποι αναζητήσεων και Ζήτηση
    Αν το μεγαλύτερο μέρος της επισκεψιμότητας από την οργανική αναζήτηση προέρχεται από την επωνυμία της επιχείρησής σας, αλλά ένα μικρότερο μέρος της επισκεψιμότητας από την πληρωμένη αναζήτηση προέρχεται από σχετικούς τύπους αναζητήσεων με την επωνυμία σας τότε θα πρέπει να το ψάξετε περισσότερο. Είναι μπέρδεμα, κουραστικό και δύσκολο το ξέρω.
    Η ανάλυση και μέτρηση των αποτελεσμάτων έχει γίνει ακόμα πιο δύσκολη ύστερα από την απόφαση της Google για το »not provided» στην οργανική αναζήτηση αλλά το Google Search Console μας βοηθάει ενεργά.
    Ομοίως, η οργανική και πληρωμένη αναζήτηση ενδέχεται να αποφέρουν διαφορετικά shares επισκεψιμότητας από διαφορετικούς τύπους συσκευών για μια επιχείρηση. Οι τύποι συσκευών τείνουν να ενεργούν διαφορετικά σε κάθε είδους μετρήσεις, από το ποσοστό κλικ έως το ποσοστό μετατροπής, μέχρι και το ποσοστό εγκατάλειψης. Επομένως, θα εξαλείψει όλες τις συνολικές συγκρίσεις επιδόσεων και θα απαιτεί την κατανομή των μετρήσεων ανά συσκευή.
    Η συνολική μέτρηση των αποτελεσμάτων αφορά ένα γενικό γρήγορο συμπέρασμα και είναι μια βιαστική δουλειά η οποία δεν οδηγεί πουθενά. Η μέτρηση ανά συσκευή, τμήμα οδηγεί στην ουσιαστική βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων.


    2. Επωφεληθείτε τόσο από τις πληρωμένες όσο και από τις οργανικές αναζητήσεις


    Δεν αρκεί η σύγκριση των δυο γιγάντων για τις αναλύσεις που θα κάνετε. Θα πρέπει να βρείτε τον τρόπο μέτρησης ώστε να συνεργάζονται μαζί τόσο η Google διαφήμιση όσο και το SEO.
    O Digital Marketer θέλει να ανεβάζει κάθε λέξη-κλειδί στα οργανικά αποτελέσματα ώστε να μπορεί να εξετάσει ενδεχομένως την προσφορά και στην πληρωμένη αναζήτηση, με ιδιαίτερη προτίμηση στην πρώτη θέση. Όμως είναι αδύνατο να οδηγήσεις όλες τις λέξεις κλειδιά στη πρώτη σελίδα των οργανικών αναζητήσεων, πόσο μάλλον να παραμείνουν εκεί.
    Κάθε επιχείρηση θα επιθυμούσε να έχει μια διαφήμιση στην κορυφή της σελίδας για κάθε σχετική αναζήτηση, αλλά τα οικονομικά της πληρωμένης αναζήτησης είναι περιοριστικά. Δεν είναι οικονομικά βιώσιμη η προσφορά στην κορυφαία θέση για κάθε όρο και σε πολλές περιπτώσεις δεν είναι εφικτή η προσφορά στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων δεδομένης της αναμενόμενης απόδοσης και ανταγωνισμού για ένα συγκεκριμένο ερώτημα ή αναζήτηση.
    Έτσι έχουμε μια κατάσταση όπου οι διαφημιζόμενοι θα ήθελαν να έχουν τόσο τις πληρωμένες όσο και οργανικές αναζητήσεις στις πρώτες θέσεις (δεδομένου ότι οι χρήστες θα κάνουν κλικ και στις δυο περιπτώσεις), αλλά είναι αδύνατο να επιτευχθεί μια πραγματική ορατότητα και στα δύο. Η κατανόηση του τρόπου με τον οποίο αυτοί οι δύο τύποι ορατότητας στη Google μπορούν να συνεργαστούν, είναι το κλειδί για την επιτυχία.
    Στην περίπτωση λέξεων-κλειδιών που συνδυάζονται με την επωνυμία, είναι πιθανό ένας ιστότοπος να μπορεί να πάρει όλη την πληρωμένη επισκεψιμότητα αναζήτησης που λαμβάνει από τις διαφημίσεις παρά από τα οργανικά αποτελέσματα. Φυσικά, αυτό θα εξαρτηθεί από παράγοντες όπως, εάν οι ανταγωνιστές υποβάλλουν προσφορές για λέξεις-κλειδιά, και πόσες από αυτές βρίσκονται στη πρώτη σελίδα βάση οργανικών αποτελεσμάτων.
    Στην περίπτωση μιας λέξης – φράσης κλειδί στην οποία μια ιστοσελίδα δεν κατατάσσεται ακόμη στην πρώτη σελίδα, είναι σχεδόν σίγουρο ότι όλη η επισκεψημότητα προέρχεται από μια πληρωμένη Google διαφήμιση αναζήτησης. Εννοείται ότι θα πρέπει να δουλέψετε αυτές τις λέξεις κλειδιά αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να παρατήσετε την πληρωμένη διαφήμιση επειδή κάποιος σας είπε ότι τα οργανικά αποτελέσματα είναι καλύτερα.


    Που καταλήγω


    Θα πρέπει να λάβουμε υπόψιν και τις 2 μετρήσεις το ίδιο σοβαρά. Σίγουρα ανά περιόδους θα υπάρχει μεγαλύτερο βάρος σε μια από τις δυο.
    Σε καμία περίπτωση μην μπείτε σε διαδικασία αποκλειστικά SEO στρατηγικών ή Google διαφημίσεων. Και τα δυο είναι πολύ σημαντικά, αν σας ενδιαφέρει πραγματικά να πετύχετε. Εφόσον κάποιος σας πει επειδή κάνει μόνο SEO ότι αυτό αρκεί τότε να είστε σίγουροι ότι κάτι δεν πάει καλά και αντίστροφα για το Google adwords.
    Να είστε ανοιχτοί σε προτάσεις και συζητήσεις, να σκέφτεστε και να αποφύγετε τις συγκρίσεις SEO με Google διαφημίσεις. Το SEO φέρνει μακροπρόθεσμα αποτελέσματα με λιγότερα χρήματα ενώ το Google Adwords είναι μια πιο γρήγορη αλλά και ακριβότερη επιλογή.



    seomarketer.gr

    https://seomarketer.gr

    GAMSgr

    GAMSgr
    Senior Member

    Κερδισμένα Βραβεία :
    Επιστροφή στην κορυφή
    ωραίο άρθρο,μπράβο

    ps.ακόμη περιμένω την ανάλυση seo... Smile

    http://best-gaming.net

    Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

    Δεν μπορείτε να ξεκινήσετε ένα νέο θέμα


    Μοιραστείτε αυτό το θέμα

    Url
    BBcode
    HTML

    Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή. Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης